Wednesday, October 26, 2011

AMARAN!!!! X-RAY!! PADAH PAKAI BAJU JARANG & TAK PAKAI PAKAIAN DALAM..

Ini MaNA bLoGeGar AizAt == sElaMat MemBacA
EDISI PHOTOSHOP X-RAY!!!



PANAS-PANAS!!! 
sebelum ada sesiapa yang nak tgok pic kat bawah nie 
rasa marah ke.. nak kate lucah ke.. ape ke...  aku mohon maaf sebab niat aku 
nak menyedarkan pompuan2 yang fikir dia HOT!!!! 
letak gambar2 seksi.. baju macam xcukup kain...
atau yang nipis macam penapis teh tue... igt2 lah k...
dah la xpakai ape2 perlindungan kat dalam.. 
BODOH nama nyer tue!!!!

nie bkn aku saje2 nak reka2 cerita... tapi 
semua pic kat bawah aku telah try buatsemua menjadi!!,,, mane2 lah tahu info aku dapat tipu..
hanya mengunakan photoshot!!! byk perkara yg terselindung boleh nampak...
aku blajar bkn nak bt perkara xsenonoh nie.. cuma nak thu btl atau salah..
yang paling PENTING!!!! bg AMARAN dan PENGETAHUAN kepada golongan
WANITA yg rasa HOT!!! sgt tue...

senang sgt nak bt semua nie dgn photoshop.. xsampai 5mnit dah siap...
tapi bagi sesiapa terutamanya LELAKI yang baca blog aku nie, aku xkan ajar perkara bodoh macam nie.. bt dosa...




anda boleh tgok dengan jelas bukan??? 





bkn semua pakai pakaian dalam akan selamat kalau 
 tak berhati2... =D



barbaju hitam !! boleh ke nampak... dengan bantuan photoshop yg canggih..
akan memberi hasih jugak walau sedikit...

dah TENGOK semua bukti2 yang terpanpang kat atas tue... so
jgn fikir anda selamat bila mengupload2 pic seksi anda...
sebab semua tue akan jadi makanan orang2 yang suka menyalahgunakan kehebatan
photoshop!!!! 

islam pon dah menyatakan aurat bg wanita dan harus menutupi  mengikut yg telah ditetapkan!!
kalau semua bahagian ditutup tapi kalau pakaian KETAT!!! 
sama AJE!!! adik oiii!!!!!
pakai la baju kurung ke..jubah kew... kalau t-shirt tue,,, biar la besar2...
xperlu la KETAT2... 

.dah la dapat dosa bg beragama ISLAM!!! malu pon dapat!!!

sama2 la berusaha mengelakkan perkara seperti ini berlaku... 
kalau kne pada diri sendiri malu sgt2 la kan... 

bg aku gurl yang pakai baju kurung dan bertudung lagi cantik... ayu dan manis aje dari pakai pakaian nipis... tak cukup kain tuhhh!!!!!!

gadis pakai tutup aurat la baru sedap mate memandang nak buat ISTERI..

********aku cuba belajar cuma nak tgok samaada betul atau tak.. xde niat lain... maafkan atas apa kisilapan kate2 atau bahasa.. tapi niat nak bg tahu... KAMU SEMUA KAUM WANITA TIDAK SELAMAT DARI SEMUA INI KALAU MASIH TIDAK SEDAR AKAN BAHAYA ALAM SIBER INI!!!    terima kasih sebab  membaca blog aku,,,,  *******

2 comments:

  1. msti mu dpt dose skali mse mu bt . ahahhah
    *gura2 :P

    ReplyDelete
  2. dose mmg la dose... klu dop wat mu dop dpt thu kan... hehe... skali skala xpe kot..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...