Wednesday, March 30, 2011

dEngaRkaN ... RintiHan hati....

Ini MaNA bLoGeGar AizAt == sElaMat MemBacA
bayangkan....


1 hari nati kite akan berjumpa semula selapas 5 tahun berpisah...
kite habiskan 1 hari bersama-sama....
borak2 dalam bilik...
berkongsi cerita dan masalah masing-masing...
sampai 1 detik.... 
telefon awak berbunyi...
di ruang tamu....
awak turun untuk jawab panggilan itu... 
dan awak berjanji akan naik semula berjumpa saya...
bila awak angkat fon ...
kawan saya yang menelefon awak...
dan berkata.....
saya telah meninggal dalam kemalangan 
yang mengerikan pada pagi td...


pada masa itu... mahukah awak naik semula 
berjumpa saya untuk menunaikan janji awak??


adakah awak percaya pada cinta saya??

adakah awak berpegang pada janji awak??

adakah awak mempercayai cinta awak pada saya??

adakah awak sanggup menerima semua ini??

apa yang akan awak lakukan??



hanya tuhan yang mengetahui segala isi hati
pada masa itu...


walaupun selama nie aku selalu bermain2
tapi hakikat
aku tetap manusia...

ada masa aku tahu dimana 
kejujuran,
keikhlasan ,
cinta aku pada kamu....
pada 1 masa nanti semua ini akan 
sudah terlambat....
tiada siapa akan 
dapat memahami
semua isi hati ini....




selagi kita ada yang menyayangi 
kita..
jangan lupa menghargainya... termasuk ibubapa kita..
mmg mudah untuk mencintai..
tapi susah untuk dicintai....






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...