Tuesday, April 12, 2011

HaTi kaTa xNak... oTaK kaTa nAk...MuLut naK jGak,,. naFsU oH naFsU...!!!

Ini MaNA bLoGeGar AizAt == sElaMat MemBacA
serik oh serik!!!


kenapa selalu bercanggah antare hati ngan otak ??..
sekali tgok mmg xtahan..
tgok 2 kali lagi lah....
nak2 jer aku pegang,,,,


lebih kurang cam lagu nie lah...
kalau berpacaran...
''boleh pandang2... jgn pegang2..''.



hati berbisik...
"jangan2.. dose... xbaik"
otak lak...
"buat jer... xdose pon... janji puas!!!"

nafsu oh nafsu...
mengapa susah nak kawal ko!!!

mulut dah terkemut-kemut...
nak rase sangat,!!

hati pula lawan...
otak xnak kalah!!!
fight jugak...

nafsu aku makin membuak-buak!!!
xbuat... rugi...
klu buat mcm dose lak...

payah2... 
dalam fikiran nak rase sgt...
macam mane rase!!!
tapiii....!!!!

sekali waras...
ingt dose lak....
bimbang gak...

tapi.. mari otak fikir...
kalau niat dop sengaje xpe...
cume nak tahu jer rase cam ne..
x salah...


kalau aku dapat,,,,
aku gigit puas2...
bia rase nikmat nyer!!!....

mule aku jilat.... kulitnyer,..
aku gigit... dah aku rase nikmatnyer....
rase ayam panggang yang sebenar!!!...




nape la aku janji pade diri aku xmkn ayam
utk 1 bulan!!!..
arrgghhh...
klu langgar cam dose lak...
kuat betol nafsu makan nie...

arrgghhh.... tension wei tgok ayam nie...
makan ikan jer lah aku...
janji tetap janji...
walaupun pada diri sendiri...
sabar2...

akan aku gigit dan jilat 
juga akhirnyer....

tggu dan lihat lah
wahai ayam!!!

nasi dah 2 tahun xmakan...
sebab janji macam nie lah...
dah xlalu nak makan nasi...
nasib baik aku buta janji untuk 1 bulan...
kalau 1 tahun macam aku xmakan nasi?
susah lah nanti....




harap mase cepat bergerak!!!...
melelih air liur aku ...
terbayang2 jer nie...



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...