Friday, July 15, 2011

2 buah kereta bakal aku milikki... sudah dimiliki org yang terawallll.... =(

Ini MaNA bLoGeGar AizAt == sElaMat MemBacA
   salam...

hari nie aku terserempak ngan 2 buah krete yang aku idamkan...

1 nie aku xsangka la dah ade yang keluar kat jaaln raya.....

sbb kereta nie baru dilancarkan...  myvi baru....


nie depan ikip taman gelora... yang sapo lah nie.....

xpe.... tggu aku beli... tapi aku beli yang myvi baru yang SE punyer.... baru sport siket.... kan3

hihihihi.....

1 lagi... HuMMER.....  xla napak jelas sgt... dlm fhone kan.... xleh nak ZOOM.....

nie la yang aku idam2 kan....
padan la ngan saiz aku nie... 
kukuh giler aku tgok....





hummer nie warne hitamm...
SMART wwOOOOOO!!!!!!!!!!!


selalu gak berangan bile dapat pakai kete gnie...
huhuu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...