Thursday, December 1, 2011

video maklum balas dari shida tentang kontroversi dgn apex

Ini MaNA bLoGeGar AizAt == sElaMat MemBacA


Credit Kepada Rotikaya.com Untuk Video Maklum Balas Shida Harmi Tentang Kontroversi Khairul Fahmi
Kita tahu yang rotikaya.com ada buat satu gossip terbaru mengenai kontroversi yang melanda kepada Khairul Fahmi tempoh lalu. Untuk rujukkan korang boleh singgah di sini.
Apapun ada orang ketiga yang mendajjalkan mereka berdua sampaikan kontroversi Khairul Fahmi tak terhenti. Mungkin akan ada lagi kontroversi akan datang? Susah nak jangka apa sebabnya. Untuk kes ini pihak rotikaya telah pun berjumpa dengan Shida Harmi untuk bicara mengenai kes ini.
Siapa Dalangnya?
Dalam rujukan video yang dipaparkan, dalang di sebalik kejadian ini merupakan rakan kenalan mereka juga. Untuk rekod Shida Harmi tahu siapa yang melakukannya dan dia tidak akan mention nama “orang itu” di dalam video diatas.
Jangan risau lah si pelaku, nanti akan ada surat saman sampai rumah anda yea! Get ready okay… dan cari fulus banyak-banyak yeah untuk bayaq saman nanti….
“Screenshot” Si Pelaku Dengan Alasannya Dan Maklum Balas Shida Harmi Tentang Kontroversi Khairul Fahmi
Apa boleh buat, yang terbabit harus dikenakan juga tindakkan. Pihak keluarga Shida Harmi akan ambil tindakkan undang -undang sekiranya kes ini berlarutan.

tak perlulah nak berdendam sana sini.. hasrat dengki tu... asyik2 nak jatuhkan org aja... bila org melalyu nak naik macam ni!!
sumber : penulissenja.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...