Monday, September 12, 2011

muka buku blog aku dah bertukar..... kejadian yang xdiduga...

Ini MaNA bLoGeGar AizAt == sElaMat MemBacA
 salam sumua.... 

muka aku pon dah macam gambar nie... 


melihat pada tajukk... aku sgt berasa geramm!!! panass!!!! maki hamun!!!
macam nak bakar jer blog tutorial nie


tutorial die ajar xmenjadi... step paling last dia ajar
xboleh nak cri key word...
so... dengan xsengaja... semua setting blog aku jadi giler..
tunggang langgang....

tapi bertuah gak jadi mcm nie..
sebab aku boleh perbaharui blog aku bt kali ke 3 utk 
dlm masa 3 bulan...
hahahhahaha <<<nada gembira>>>

seharian suntuk aku depan labtop semata nak baik pulih semua nie...
dah la kne tgok program ape kejadah tue...
blur kejap mata aku...
tapi xpa..dapat jgak ilmu aku ttg programming nie...
hukhuk  *+-(*v*)-+*    

apa pendapat korang?? ok ka wajah baru nie???
bagi aku simple... aku suke... 
xla macam serabut sangat.... warna pun juz totally white...
cume srkarang aku dah tambah bahagian utk 
pembaca blog aku untuk komen 
melalui Fb.... 

harap2 la ade yang sudi mengomen kat sane
huhuhu

morah xsalah nak mencuba sesuatu yang baru..
try dulu baru kita tahu... kalau xgagal kita xkan 
dapat memahami secara mendalam sesuatu benda tue...
kan3... so enjoy my blog...!!

smile always.... 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...