Thursday, September 8, 2011

TIDAK PUAS HATI KALAH..SINGAPURA MARAH SIKAP LAKONAN PEMAINAN IRAQ!!!

Ini MaNA bLoGeGar AizAt == sElaMat MemBacA

BAK KATA PEPATAH.. BUAT BAIK DIBALAS DGN KEBAIKAN... 
BUAT JAHAT DIBALAS DGN KEJAHATAN... NASIB YANG SERUPA MENIMPA SINGAPURA SETELAH MELAKUKAN PERKARA YG SAMA KEATAS MALAYSIA TEMPOH HARI...
Singapura Kecewa Lakonan Pemain Iraq
Singapura tewas kepada Iraq dalam perlawanan Kelayakan Piala Dunia zon Asia dalam aksi penuh tegang di Stadium Jalan Besar, Singapura kelmarin. Jurulatih baru Iraq, Zico telah berjaya membimbing anak buahnya untuk menumpaskan pasukan Singapura 2-0 menerusi jaringan Ala’a Abdulzehra pada minit ke-49 dan Younis Mahmoud lima minit sebelum wisel penamat dibunyikan.
Kekalahan ini menyebabkan penyerang dari Bosnia, Aleksandar Duric tidak berpuas hati dengan perlawanan tersebut kerana sikap pemain Iraq yang melengah-lengahkan masa setelah mendahului pasukannya itu.
Pemain Singapura seperti terkena batang hidung sendiri apabila pemain Iraq menggunakan taktik melengahkan masa permainan kerana sewaktu menentang Malaysia di perlawanan kedua mereka juga mengamalkan taktik tersebut.
Kekalaahan ini menyebabkan pasukan Singapura berada di tempat terakhir di Kumpulan A, apabila tidak berjaya mengutip sebarang mata.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...