Saturday, September 10, 2011

Tanggal 10/9/2011...Aku telah berpunya...... yeeaahhhh.....

Ini MaNA bLoGeGar AizAt == sElaMat MemBacA
aku aifaa aizat bin mustafa...
dgn ini mengumumkan... aku telah tidak 
single lagi!!!!  
yyeeeaaahahhhh!!!!

sangat bahagia bila disayangi ,,,, wahhhh!!!!! 
tido pon termimpi2... =)


siapa sangka.... tuah ayam nampak dikaki....
tuah manusia siapa tahu...kan3..

sedah lama sangat aku menyinglekan diri  
ini...
tepat jam 11.59 aku telah menamatkan zaman single aku...


aku amat berasa happy dan happy dan happy..


yyeeahahhhhh!!!!
siapa gadis yang telah memiliki hati aku nie.... 


lepas tgok jgn nak gatal2 ckp awek aku ni xcantik.. siap korang sume...





3 comments:

  1. wah congrats ler~
    dah tau tak single , kena pandai jaga hati si dia..=>

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan...
    sudah 4low kamu...4low kongsi plak yer

    ingin berkongsi...sila paste link entry anda di sini
    http://kongsi-apa2-aje.blogspot.com/p/berkongsi-disini.html

    mekasih (^_^)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...