Saturday, November 26, 2011

New leyout for my blog and blog URL..

Ini MaNA bLoGeGar AizAt == sElaMat MemBacA


 Fuueewwwww!!!! berpeluh aku.. duk ubahsuai blog nie..  al maklum lah.. aku tak la pro sgt..
hampir nak sembelit aku dibuatnya... duk tukar  leyout baru..... URL pun da tukar daa...



mgkin selepas ini entri2 yang telah aku post mempunyai sedikit kesulitan... error atau "this blog has be remove" ke... mintak2 la bukan semua...  aku akan cuba perbetulkan semua kesulitan tu... susah betul...

superaifaa.blogspot.com   telah tiada...



ape2 pun.. macam mana leyout baru??
 ok ke??

atau makin serabut??

mengarut??

entah apa2??

tapi ape aku harap.. blog aku nice je kot... simple...


SEBAB-SEBAB kenapa aku tukar leyout dan URL aku:-

1- email aku yang lama dah kena hack LOL...
2- nuffnang akaun tak dapat tukar email... (abis melayang duit aku kumpul kat dalam tu) sob sob
3-URL lama tu macam tak sesuai je ngan blog aku nie.. hehehe..
4- aku suka sesuatu yang sentiasa diperbaharui
5-suka menyusahkan diri sendiri..
6- mmg takde kerja...


kesulitan/kerugian yang akan berlaku..

1-hilang duit yang aku kumpul dalam akaun nuffnang tu!!!
2-link aku post kat fB dan fanpage kat fB xleh pakai dah sebab URL baru
3-function "You might also like:"  akan mengalami kesulitan lah....


ape yang baru dan yang diubah dalam leyout baru nie???
1-shoutmix atau tempat chat kat tepi nie aku dah tukar baru... update ckit...
2-follower,fB,sume dah ade kat belah kanan....
3- tengok sendiri la pulak... takkan aku semua nak bg tau kot!! hehehe

ok... selamat membace neh kat blog hambe nie... yg serba kekurangan... (mod: tgok blog org len maju jer... sedey pulak) apepun... aku ada blog jugak!! kau ada?? hehehe... mesti ada kan..

ok... aku Chow dulu..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...