Monday, November 14, 2011

Nuffnang Blog Awards, Here I Come

Ini MaNA bLoGeGar AizAt == sElaMat MemBacA
WOOoooooo!!!! ni adalah tahun pertama aku aktif sebagai blogger dan mendaftarkan diri aku sebagai ahli nuffnang nie.. pada mulanya aku juga tidak tahu apa itu NUFFNANG ini.. pastu ada lah kawan aku bagi tahu... nuffnang nie macam syarikat pengiklanan yang menolong blogger-blogger biginner macam aku nie... yang hanya suka2 isi masa lapang.. (kalau nak serius kne beli domain.. boleh ada iklan sendiri) tapi aku lebih senang dengan nuffnang sebab aku hanya blogger sambilan...   Dah lama jugak aku buka profile nuffnang aku nie...  tup tup aku buka.. nuffnang ada bt anugerah???? what??? dan masuk tahun ketiga??? 


teringin jugak aku nak pergi kat awards tue..maklum lah sebagai blogger nak jugak rasa semua tue... walaupun aku nie bknlah calon2 akan menang... tapi nak rasa kemeriahan sang-sang blogger yang akan menang awards tu nanti..(dalam hati aku nak menang jugak)


apa yang membuat aku teringin nak pergi ke awards tu kerana selama ni nuffnang blog awards nie HANYA diadakan di singapura... si negara singa...lagipun aku tak pernah pergi majlis award nie,, 


awards ni bkn hanya tertumpu pada blogger malaysia sahaja... ia adalah kepada semua blogger seluruh asia pasifik... kalau dapat pergi.. mana tahu dapat jugak kenal2 org  negara2 lain nie.. aku kan org KAMPUNG... heheheh....


awards ni akan diakan pada 16 dec 2011, lebih kurang 500 blogger seluruh asia pasifik akan berada di kuala lumpur untuk nuffnang Asia Pasific Blog Awards 2011 di putrajaya Merriot..


gempak la nuffnang,,, aku tumpang gembira aje lah... kompem2 takkan tercalon... hehehe...


Come 16 December 2011, 500 bloggers from around the Asia-Pacific region will flock to Kuala Lumpur, Malaysia for the Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 in Putrajaya Marriott. The Awards aims to not only honour the region's best bloggers, but also to bring together blogger communities from across Asia-Pacific. The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards is brought to you by Volkswagen Malaysia and Putrajaya Marriott.







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...